Let op: Bij 'Inloggen' ziet u de optie eHerkenning. Dit inlogmiddel is voorlopig alleen beschikbaar voor pilotdeelnemers. Meer weten?

Mijn Kamer van Koophandel nummer is uitgeschreven, wat moeten we bij VECOZO regelen?

Antwoord

Als uw Kamer van Koophandel (KvK) nummer is uitgeschreven, neemt u eerst contact op met Vektis. Zij zijn de beheerder van uw AGB-gegevens en bepalen of uw AGB-code kan blijven bestaan.

Als u een nieuwe AGB-code krijgt vanwege het wijzigen van het KvK-nummer, dient u zich met deze AGB-code aan te melden als nieuwe klant bij VECOZO.

Als uw AGB-code wordt beëindigd bij Vektis start automatisch de beëindiging van uw overeenkomst met VECOZO. U krijgt van ons per e-mail een melding dat de overeenkomst beëindigd wordt en u krijgt vervolgens zes maanden de tijd om uw administratie af te ronden.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten