Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Waarom ontvang ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?

Antwoord

Als u gebruik maakt van de VECOZO-diensten ontvangt u in de meeste gevallen ook notificatiemails in uw e-mailbox. Bijvoorbeeld om de status van een bericht aan te geven. Voor het ontvangen van deze notificatiemails geeft u een e-mailadres op. Bij het opgeven van dat e-mailadres sturen wij u eenmalig een verzoek voor het verifiëren van dit e-mailadres om er zeker van te zijn dat dit e-mailadres klopt en u daadwerkelijk de notificatiemails ontvangt. U ontvangt de notificatiemails direct in uw e-mailbox, zodra u het e-mailadres hebt bevestigd.

Maakt u geen gebruik van de diensten van VECOZO en hebt u dit adres niet gebruikt of opgegeven, dan adviseren wij u om niet te klikken op ‘Bevestig e-mailadres’. Wij vragen u om in dat geval contact met ons op te nemen hierover.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten