Antwoord
Het bezoekadres van zowel uw hoofdonderneming als van (onderliggende) vestigingen staat geregistreerd in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel en in het AGB-register. VECOZO gebruikt uw bezoekadres om post naartoe te sturen als er geen (afwijkend) correspondentieadres bij ons geregistreerd staat.
Het correspondentieadres van de vestiging zoals geregistreerd staat bij VECOZO, is alleen zichtbaar voor VECOZO zelf en wordt niet gecommuniceerd naar anderen. Fysieke schriftelijke correspondentie vanuit VECOZO wordt naar dit correspondentieadres verstuurd.
Als er sprake is van een correspondentieadres voor uw onderneming, dan wordt deze door VECOZO gebruikt om post naartoe te sturen voor uw onderneming. Dit betreft een door u gewenst adres waarop u post wilt ontvangen. Dit correspondentieadres van uw onderneming dient zowel in het handelsregister van de Kamer van Koophandel als bij het AGB-register geregistreerd te staan.
Bezoekadres
VECOZO kent twee typen bezoekadressen; het bezoekadres van de onderneming en het bezoekadres van een vestiging.
Bezoekadres van de onderneming
Een wijziging van dit bezoekadres voert u door bij het Handelsregister van de Kamer van Koophandel en in het AGB-register. Wanneer de wijziging daar is doorgevoerd, dient het bezoekadres ook bij VECOZO gewijzigd te worden met een wijzigingsformulier. U wijzigt het bezoekadres van de onderneming via onderstaande link:
Aanvragen en wijzigen
Let op: uw bezoekadres en correspondentieadres zijn apart geregistreerd bij VECOZO. Wijzigt u uw bezoekadres dan wijzigt uw correspondentieadres niet automatisch mee en vice versa.
Bezoekadres van de vestiging
Een wijziging van dit bezoekadres voert u door bij het handelsregister van de Kamer van Koophandel en in het AGB-register. Wanneer de wijziging daar is doorgevoerd, neemt VECOZO het bezoekadres automatisch over vanuit het AGB-register.
Correspondentieadres
VECOZO kent twee typen correspondentieadressen, één bij de onderneming en één per vestiging.
Correspondentieadres van de onderneming
Het correspondentieadres van de onderneming wordt onder andere gebruikt voor het toesturen van de pincodebrieven voor het persoonlijke certificaat van de contactpersoon. Deze worden verstuurd ter attentie van de hoofdcontactpersoon.
Dit correspondentieadres kan enkel worden gewijzigd naar een adres wat in zowel het Handelsregister van de Kamer van Koophandel als in het AGB-register staat geregistreerd als correspondentieadres. U wijzigt uw correspondentieadres van de onderneming via onderstaande link:
Aanvragen en wijzigen
Let op: denk er aan dat uw bezoekadres en correspondentieadres apart zijn geregistreerd bij VECOZO. Wijzigt u uw bezoekadres dan wijzigt uw correspondentieadres niet automatisch mee en vice versa.
Correspondentieadres van de vestiging
Het correspondentieadres van de vestiging wordt gebruikt voor het toesturen van de pincodebrieven van het persoonlijke certificaat van gebruikers, anders dan de contactpersoon, en het systeemcertificaat. Deze brieven worden verstuurd ter attentie van de contactpersoon.
Het bij VECOZO geregistreerde correspondentieadres van uw vestiging, is alleen zichtbaar voor VECOZO en wordt niet gecommuniceerd naar andere partijen.
Wilt u het correspondentieadres van de vestiging wijzigen? Stuurt u een e-mail administratie@vecozo.nl. U ontvangt dan van ons het juiste wijzigingsformulier.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Kan ik mijn bankgegevens via VECOZO wijzigen?
- Naar welk adres kan ik een wijziging per post toesturen?
- Welke gegevens op mijn kopie identiteitsbewijs mag ik afschermen?
Wijzigen contactgegevens
- Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?
- Kan ik een tweede contactpersoon toevoegen, wijzigen of verwijderen?
- Waarom moet de contactpersoon in (loon)dienst zijn van mijn praktijk/instelling?
- De contactpersoon is uit dienst/overleden, wat moeten wij regelen bij VECOZO?
- Hoe kan ik het telefoonnummer van de tekenbevoegde en (hoofd)contactpersoon wijzigen?
- Hoe weet ik wie mijn contactpersoon is?
- Wat is het verschil tussen een tekenbevoegde, een hoofdcontactpersoon en een contactpersoon?
- Hoe vraag ik mijn gebruikersnummer op als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe wijzig ik een e-mailadres bij VECOZO?
- Is het e-mailadres van de contactpersoon niet gelijk aan het e-mailadres in het certificaat van de contactpersoon?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag wijziging e-mailadres is verwerkt?
- Hoe kan ik de tekenbevoegde, hoofdcontactpersoon of ICT-beheerder wijzigen?
- Hoeveel tekenbevoegden, (hoofd)contactpersonen of ICT-beheerders mogen wij maximaal opgeven?
Persoonlijke certificaten
- Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Mag mijn collega gebruik maken van mijn (persoonlijk) certificaat?
- Waarom staat mijn certificaat op mijn naam, en niet op die van de praktijk?
- Moet ik mijn persoonlijk certificaat binnen een bepaalde termijn installeren?
- Kan ik een gebruikersoverzicht exporteren?
- Vraag ik voor iedere collega een eigen persoonlijk certificaat aan?
- Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?
- Hoe ontkoppel ik de authenticatie-app?
Systeemcertificaten
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hebben wij een systeemcertificaat nodig?
- Hoe koppel ik mijn systeemcertificaat aan mijn softwareprogramma?
- Moet ik een nieuw systeemcertificaat aanvragen als ik wissel van software?
Certificaten algemeen
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand certificaat?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag verwerkt is?
- Hoe verwijder ik een VECOZO-account?
- Wat is de status van mijn aanvraag?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Moet ik een nieuw certificaat aanvragen als mijn certificaat is verlopen?
- Ik heb geen gebruikersnummer ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Ik heb geen pincode ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat
- Welke autorisaties staan er op mijn certificaat?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?
Toestemmingsverklaringen
- Wat is een toestemmingsverklaring?
- Hoe stel ik een toestemmingsverklaring in?
- Wanneer kan er een toestemmingsverklaring ingesteld worden?
- Voor welke diensten kan een toestemmingsverklaring worden ingesteld?
- Kunnen er meerdere toestemmingsverklaringen voor één dienst worden ingesteld?
- Hoe kan ik de ingeregelde toestemmingsverklaringen inzien?
- Hoe verleng ik een toestemmingsverklaring?
- Hoe beëindig ik een toestemmingsverklaring?
Testcertificaten
- Hoe vraag ik een testaccount aan of wijzig ik de autorisaties van een bestaand testaccount?
- Hoe lang duurt het voordat mijn aanvraag voor een testaccount is verwerkt?
- Mag ik mijn testaccount aan derden verstrekken?
- Wat is een ketentester?
- Waar kan ik mijn gebruikersnummer terugvinden?
- Waar kan ik mijn pincode terugvinden?