Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Waarom ontvang ik de e-mails van VECOZO niet?

Antwoord

Ontvangt u geen e-mails of notificatieberichten van ons? Mogelijk markeert uw e-mailprovider de berichten als onveilig en worden ze daardoor geblokkeerd.
U kunt zelf de blokkering opheffen door VECOZO in uw e-mailaccount toe te voegen als veilige afzender.

Hoe voegt u VECOZO toe als veilige afzender in een Microsoft e-mailaccount? Zie hiervoor de volgende vraag:
Hoe voeg ik VECOZO toe als veilige afzender?

 

E-mailadres niet geverifieerd?
Het is mogelijk dat uw e-mailadres nog niet bij VECOZO is geverifieerd, hiervan heeft u dan van VECOZO ook een e-mail ontvangen. Zie hiervoor de volgende vraag:

Waarom ontving ik een e-mail om mijn e-mailadres te verifiëren?

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten