Antwoord
Krijgt u bij het starten van een aanmelding de melding dat uw AGB-code en/of KvK-nummer niet wordt herkend? Dit heeft mogelijk een van onderstaande oorzaken:
- Als uw AGB-code (onderneming/vestiging) net is uitgegeven door het AGB-register, kan het zijn dat deze nog niet wordt herkend. Het duurt maximaal twee werkdagen voordat wij nieuwe onderneming/vestiging AGB-codes van Vektis ontvangen. U kunt de onderneming/vestiging vanaf twee werkdagen na afgifte van de AGB-code bij ons aanmelden.
- Vul altijd de AGB-code van de onderneming in. U kunt geen aanmelding starten met een AGB-code van een van de vestigingen.
- Hebt u recent (binnen de afgelopen 2 weken) het adres van uw onderneming gewijzigd in het KvK-uittreksel dan kan dit de reden zijn van deze foutmelding. De synchronisatie hiervan duurt ongeveer twee weken. Probeer uw instantie de eerstvolgende vrijdag nog eens aan te melden.
- Een typefout in de 8-cijferige AGB-code en/of in het 8-cijferige KvK-nummer;
Kopieert u het cijfer uit een e-mail of website? Wij adviseren het nummer fysiek in te tikken. - Mogelijk heeft uw organisatie meerdere KvK-nummers of verwijzingen binnen het KvK-uittreksel.
Controleer het KvK-nummer welke bij VEKTIS is geregistreerd bij uw AGB-code. Dit is het KvK-nummer dat u nodig hebt.
Staat hier een vestigingsnummer? Kijk dan bij de AGB-code onder het kopje: "Is vestiging van onderneming".
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Zijn er kosten verbonden aan een aanmelding bij VECOZO?
- Hoe meld ik me aan bij VECOZO?
- Wat zijn de voorwaarden voor een aanmelding bij VECOZO?
- Waarom heeft VECOZO de gegevens uit de AGB-registratie en de gegevens op het uittreksel van het Handelsregister van Kamer van Koophandel (KvK) nodig?
- Hoelang duurt het voordat mijn aansluiting bij VECOZO helemaal rond is?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, hoe meld ik mij aan bij VECOZO?
- Mijn gegevens staan niet juist bij het AGB-register van Vektis, hoe pas ik dit aan?
- Hoe kan ik mijn ondernemingsgegevens corrigeren?
- Waarom moet mijn bedrijf voor een aansluiting op VECOZO voldoen aan NEN7510?
- Wat moet ik regelen om AVG-proof te zijn?
- Wat moet VECOZO vanuit AVG regelen om AVG-proof te zijn?
- Waar kan ik terecht voor algemene informatie over AVG?
Aansluitovereenkomst
- Hoe is de overeenkomst tot stand gekomen en wie is erbij betrokken?
- Welke onderwerpen komen aan de orde in de overeenkomst? Wat staat erin?
- Kan ik de aansluitovereenkomst inzien?
- Waarom een aansluitovereenkomst en geen verwerkersovereenkomst?
- Welke rollen kent de aansluitovereenkomst?
- Ik heb de aansluitovereenkomst niet meer, wat nu?
Identificeren en ondertekenen
- Waarom moet ik mij laten identificeren?
- Hoe gaat de identificatie in zijn werk?
- Wie is AMP Groep en wat doen zij?
- Wat is de eerst mogelijke datum voor een afspraak met AMP Groep?
- Wat zijn iDIN en CM Sign?
- Ontvangt VECOZO mijn bankgegevens?
- Hoe onderteken ik de aansluitovereenkomst?
- Wie mag namens mijn bedrijf ondertekenen?
- Wat is een tekenbevoegde?
- Wat is een hoofdcontactpersoon?