Wat is de status van mijn aanvraag?

Antwoord

Als u een aanvraag hebt ingediend middels het Gebruikersbeheer of Systeemcertificaatbeheer, dan kunt u zelf inzien wat de status is van deze aanvraag. Als contactpersoon van een onderneming kunt u nadat u bent ingelogd op twee manieren het scherm van de dienst Gebruikersbeheer/Systeemcertificaatbeheer oproepen:

  • Door rechtsboven in de navigatiebalk op het gebruikersnummer van uw certificaat (veertiencijferig nummer onder uw naam) te klikken. Door bovenin te kiezen voor 'Mijn gegevens' komt u in een menu terecht. Hier kunt u kiezen voor "Algemene instellingen"

CP

  • Onder dit menu ziet u een kop Gebruikersbeheer met twee submenu's: Personen (voor het beheer van persoonlijke certificaten) en Systemen (voor het beheer van systeemcertificaten).

Gebruikersbeheer

U vindt hier bij ‘Aangevraagde gebruikers’ of ‘Aangevraagde systeemcertificaten’ alle aanvragen die in behandeling zijn.

Als u de aanvraag niet hebt ingediend via het Gebruikersbeheer of Systeemcertificaatbeheer, kunt u de status zelf niet inzien. Voor fysieke aanvragen hanteren wij een doorlooptijd van vijf werkdagen.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten