De dienst Declareren wijzigt. Vanaf 1 juni sluiten we het huidige portaal (Declareren-oud) voor het indienen van declaraties. Meer weten?

Kan ik mijn naam (laten) aanpassen in mijn account?

Ja, dat kan. Om de naam in uw account aan te passen stuurt de (hoofd)contactpersoon of tekenbevoegde een e-mail met daarin de volgende gegevens:

  • AGB-code van de onderneming
  • Gebruikersnummer van het betreffende account
  • Huidige achternaam waarop het account nu geregistreerd staat
  • Gewenste wijziging

U kunt alleen uw naam wijzigen van een enkele achternaam naar een dubbele achternaam of andersom. Wijzigt uw (achter)naam volledig? Dan vraagt de contactpersoon van uw organisatie een nieuw account voor u aan via Gebruikersbeheer.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

VECOZO-account

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten