Antwoord
Er zijn verschillende redenen waarom een account geblokkeerd kan zijn, waardoor u niet meer kunt inloggen.
Wachtwoord te vaak foutief ingevuld
Er is bij het inloggen vijf maal een verkeerd wachtwoord ingevoerd. Wachtwoorden zijn hoofdletter-gevoelig. Mogelijk stond uw Caps Lock-toets aan of uw Num Lock-toets uit.
Neem contact op met uw VECOZO-contactpersoon om uw account te laten deblokkeren. Uw contactpersoon kan dit via Gebruikersbeheer direct voor u in orde maken. Daarna kunt u weer opnieuw proberen in te loggen. Als u het wachtwoord bent vergeten kunt u dit met behulp van de pincode wijzigen.
Is de contactpersoon niet aanwezig? Dan kan de rechtmatige gebruiker ook telefonisch of per e-mail contact met VECOZO opnemen om het account te laten deblokkeren.
Ook de contactpersoon kan telefonisch of per e-mail contact met VECOZO opnemen.
Pincode te vaak foutief ingevuld
Er is bij het installeren van het certificaat of het wijzigen van een (vergeten) wachtwoord vijf keer de verkeerde pincode ingevoerd. Pincodes zijn hoofdlettergevoelig. Mogelijk stond uw Caps Lock-toets aan of uw Num Lock-toets uit.
Neem contact op met uw VECOZO-contactpersoon om uw accountte laten deblokkeren. Uw contactpersoon kan dit via Gebruikersbeheer direct voor u in orde maken.
Het deblokkeren van een systeemcertificaat kan alleen op verzoek van de contactpersoon via de afdeling Support. Daarna kunt u weer opnieuw proberen de juiste pincode in te voeren.
Beschikt u niet over de juiste pincode?
Overtreden dienstbevraging quotum
U bent geblokkeerd vanwege het overschrijden van de vastgestelde quotum van het aantal bevragingen per dienst. Neem contact op met VECOZO. De contactpersoon van uw organisatie kan deze blokkade niet zelf opheffen. U herkent deze overschrijding aan de melding '429 Too Many Requests'.
De contactpersoon van uw organisatie heeft een bericht ontvangen in de Berichtenbox van VECOZO waarin staat hoe uw account gedeblokkeerd kan worden. Tevens kunnen wij op uw verzoek telefonisch of per e-mail onder vermelding van de AGB-code van de organisatie en het gebruikersnummer uw account deblokkeren.
Een systeemcertificaat kan gedeblokkeerd worden op verzoek van de contactpersoon van uw organisatie. Hiervoor kan telefonisch of per e-mail contact met onze afdeling Support opgenomen worden. Vermeld tijdens het telefoongesprek of in deze e-mail de AGB-code van de organisatie en het gebruikersnummer van het systeemcertificaat.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Wat is het verschil tussen een persoonlijk certificaat en een systeemcertificaat?
- Waar vind ik het gebruikersnummer en de pincode van mijn VECOZO-account?
- Ik wil graag dat iemand anders mijn certificaat installeert, mag dit?
- Mijn computer is gestolen en nu kan ik niet meer bij mijn certificaten, wat moet ik doen?
- Is VECOZO bereikbaar in het buitenland?
- Wat is TLS?
- Welke technische informatie over het werken met VECOZO is van belang voor mijn systeem-/ICT-beheerder?
- Wat is oneigenlijk gebruik van een VECOZO certificaat?
- Ik werk met een Apple, hoe kan ik gebruik maken van VECOZO?
- Welke internetbrowsers en besturingssystemen worden door VECOZO actief ondersteund?
- Wat is een certificaat en hoe lang is een certificaat geldig?
Installeren/Vernieuwen
- Hoe kan ik mijn certificaat installeren/verlengen?
- Ik krijg een foutmelding tijdens het installeren/verlengen van mijn certificaat.
- Het lukt mij niet om mijn certificaat te installeren/verlengen in een externe omgeving.
- Na het installeren/verlengen kan ik mijn certificaat niet terug vinden in de browser.
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding "De gebruiker kan momenteel geen certificaat ophalen", wat moet ik doen?
- De installatietool blijft door lopen, wat moet ik doen?
- Kan het certificaat op meerdere computers worden geïnstalleerd?
- Mijn certificaat is verlengd. Is mijn oude certificaat nu nog geldig?
- Ik wil een wachtwoord instellen tijdens het installeren/verlengen, maar krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
- Ik heb mijn systeemcertificaat verlengd. Nu krijg ik een foutmelding in mijn softwareprogramma, wat moet ik doen?
- Ik krijg tijdens het installeren/verlengen de melding ‘Mogelijk heeft u te weinig rechten’, wat moet ik doen?
Back-up maken/terugplaatsen
Inloggen/Wachtwoord
- Ik kan niet inloggen op de website van VECOZO.
- Ik kan niet inloggen op een externe website, zoals Zorgmail of het PGB Portaal?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord instellen?
- Hoe kan ik inloggen met een ander certificaat als waarmee ik nu ingelogd ben?
- Wat is Single Sign On en hoe werkt het?
Gebruikersbeheer
- Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?
- Hoe vraag ik een systeemcertificaat aan?
- Hoe wijzig ik de autorisaties van een bestaand certificaat?
- Hoe trek ik een certificaat in?
- Waar vind ik een overzicht van alle certificaten die zijn uitgegeven onder de AGB-code?
- Hoe kan ik gebruik maken van Gebruikersbeheer?
- Ik beschik niet meer over de gekoppelde authenticatie-app, hoe kan ik de bestaande koppeling met de authenticatie-app verwijderen?
- Hoe genereer ik een nieuwe pincode?
- Hoe zet ik een certificaat klaar voor een herinstallatie?
Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd
- Hoe kan ik een certificaat verwijderen uit de internetbrowser?
- Mijn certificaat is verwijderd. Kan ik deze opnieuw installeren?
- Mijn certificaat is verlopen. Wat moet ik doen?
- Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn certificaat verloopt, om welk certificaat gaat dit?
- Hoe kan ik via Gebruikersbeheer een certificaat deblokkeren?
- Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn certificaat van VECOZO inactief is, maar ik heb nog wel ingelogd op een externe website zoals Zorgmail of het PGB Portaal?
UZI-pas
- Wat is een UZI-pas?
- Hoe kan ik inloggen met de UZI-pas?
- Wat zijn de voordelen van het gebruik van de UZI-pas?
Testomgeving
- Door wie wordt de testomgeving gebruikt?
- Hoe kan ik mijn persoonlijk certificaat installeren op de acceptatieomgeving en testomgeving?
- Hoe kan ik mijn systeemcertificaat installeren op de acceptatieomgeving en testomgeving?
- Wat heb ik van VECOZO nodig als ik als zorgaanbieder mijn eigen software ontwikkel?