Let op: Bij 'Inloggen' ziet u de optie eHerkenning. Dit inlogmiddel is voorlopig alleen beschikbaar voor pilotdeelnemers. Meer weten?

Hoe kan ik instellen dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?

Ik dien mijn declaratie via de website in.

Antwoord

Als u uw aangemaakte declaratiebestanden indient via de website, kunt u tijdens het indienen een e-mailadres opgeven. U kunt aangeven wanneer u een notificatie wenst te ontvangen. Dit kan bij een afkeur door VECOZO en/of wanneer retourinformatie klaarstaat vanuit de zorgverzekeraar of het zorgkantoor. Het e-mailadres wordt niet standaard onthouden.

blobid0.jpg

Het  invullen van een e-mailadres is geen verplicht veld. Als u geen notificaties wilt ontvangen, dan hoeft u geen e-mailadres in te voeren.

Ik dien mijn declaraties in via het softwareprogramma.

Als u uw declaratiebestanden rechtstreeks vanuit uw softwareprogramma indient, kunt u in dat softwareprogramma opgeven of en op welk e-mailadres u notificaties wenst te ontvangen. 

Als u hier hulp bij nodig hebt, kunt u contact opnemen met uw softwareleverancier. VECOZO kan hierbij geen ondersteuning bieden.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Afhandeling declaraties

Valideren

Softwarepartijen

Zorgverzekeraars