Hoe kan ik instellen dat ik een notificatiemail krijg als er retourinformatie klaarstaat?

Ik dien mijn declaratie via de website in.

Antwoord

Als u aangemaakte declaratiebestanden indient via de website, kunt u tijdens het indienen een e-mailadres opgeven. U kunt aangeven wanneer u een notificatie wenst te ontvangen. Dit kan bij een afkeur door VECOZO en/of wanneer retourinformatie klaarstaat vanuit de zorgverzekeraar of het zorgkantoor. Het e-mailadres wordt niet standaard onthouden.

blobid0.jpg

Let op: het invullen van een e-mailadres is geen verplicht veld meer als u geen notificaties wenst te ontvangen. 

Ik dien mijn declaraties in via het softwareprogramma.

Wanneer u declaratiebestanden rechtstreeks vanuit het softwareprogramma stuurt, kunt u in het softwareprogramma opgeven of, en op welk e-mailadres u notificaties wenst te ontvangen. 

Als u hier hulp bij nodig hebt, kunt u het beste contact opnemen met uw softwareleverancier.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Indienen en opzoeken

Afhandeling declaraties

Valideren

Softwarepartijen

Zorgverzekeraars