De dienst Declareren en de bewaartermijnen wijzigen.  Meer weten?

Hoe maak ik een profiel aan voor Gebruikersbeheer?

Antwoord

De contactpersoon kan dit doen via 'Profielen' in Gebruikersbeheer. Hiermee kunt u automatisch bepaalde autorisaties toekennen aan een medewerker/functie. Zo hoeft u niet steeds los de autorisaties te selecteren bij een nieuw account.

Klik op ‘Profiel toevoegen’ om een nieuw profiel aan te maken.

Vul bij ‘Profielnaam’ de naam in en selecteer de autorisaties die bij het profiel horen. Klik vervolgens op ‘Profiel opslaan’.

In het overzichtsscherm staat het nieuw aangemaakte profiel. Bij het aanmaken van een account kunt u dit profiel selecteren.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Installeren/verlengen

Back-up maken/terugplaatsen

Inloggen/wachtwoord

Geblokkeerd/Verlopen/Verwijderd

Gebruikersbeheer

Testomgeving