Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Waarom moet ik mijn e-mailadres bevestigen als ik deze al eerder voor VECOZO heb gebruikt?

Antwoord

Ook als u al enige tijd gebruik maakt van uw e-mailadres voor de notificatieberichten van VECOZO vragen wij u uw e-mailadres te bevestigen. Hiermee wordt de veiligheid van de te verzenden informatie vanuit VECOZO nog beter gewaarborgd. Daarnaast zorgt dit ervoor dat het adressenbestand van VECOZO up-to-date is.

Na de bevestiging ontvangt u niet nogmaals een verificatie e-mail voor uw e-mailadres.

Mocht u meerdere e-mailadressen hebben opgegeven voor de diensten van VECOZO, dan ontvangt u voor deze e-mailadressen ook een verificatie e-mail van VECOZO om het e-mailadres te bevestigen.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten