Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Wanneer krijg ik een terugkoppeling op mijn klacht?

Antwoord

Na ontvangst van uw klacht sturen we u de eerstvolgende werkdag via de mail een bevestiging. In deze mail staat het meldingsnummer van uw klacht.

  • Binnen drie werkdagen neemt de klachtenfunctionaris van VECOZO contact met u op.
  • De directie van VECOZO wordt door middel van een rapportage op de hoogte gebracht van uw klacht.
  • Wanneer uw klacht is afgehandeld stelt de klachtenfunctionaris u hiervan op de hoogte.
  • Het kan zijn dat VECOZO u op een later tijdstip nogmaals belt. Wij doen dit om te controleren of klanten tevreden zijn over de afhandeling van hun klacht.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen en/of beëindigen ondernemingsgegevens en AGB-code

E-mailadressen en notificaties

Klachten