Hoe kan ik mijn adres, welke is aangegeven in de vragenlijst, wijzigen?

Antwoord

Wanneer u een verkeerd adres in uw vragenlijst ziet staan, kan het zijn dat uw adres verkeerd geregistreerd staat bij Vektis. Wanneer u uw AGB-gegevens hebt gecontroleerd op www.agbcode.nl en deze zijn foutief ingevoerd, dient u contact op te nemen met Vektis, welke de AGB-gegevens beheren. Zij passen voor u de adresgegevens aan.

Wanneer de vragenlijst de status "Open & niet bevestigd" heeft, wordt het adres automatisch aangepast in de vragenlijst. Indien de vragenlijst een andere status heeft, dient u contact op te nemen met de zorgverzekeraar zodat zij een nieuwe vragenlijst kunnen klaarzetten.

Wanneer de gegevens bij Vektis wel op de juiste wijze geregistreerd staan, dient u contact op te nemen met onze afdeling Support & Administratie.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Uitvraagmodule

Contracteermodule

Onderhandelmodule

Nalevingsmodule