Antwoord
Tijdens het typen van een e-mailadres controleert de applicatie of dit een correct adres is. Het kan zijn dat er foutmeldingen worden getoond die op dat moment niet relevant zijn, omdat het adres nog niet volledig is ingevoerd. U gaat dan gewoon verder met typen. De foutmeldingen verdwijnen vanzelf zodra het e-mailadres twee keer correct is ingevoerd.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Wat is het e-mailadres dat er voor Zorginkoopportaal staat geregistreerd?
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Als ik geen e-mail heb gehad, hoe kom ik dan bij mijn vragenlijst/contract/onderhandeling?
- Hoe moet ik het aanvraagformulier van het Zorginkoopportaal invullen?
- Ik ben werkzaam bij meerdere praktijken, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, kan ik ook gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Welke handelingen kan ik uitbesteden aan medewerkers van mijn organisatie binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Ik krijg een foutmelding, hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC