Antwoord
U kunt de modules van het Zorginkoopportaal altijd benaderen door in te loggen op het Zorginkoopportaal.
Wanneer u de juiste autorisaties hebt voor een betreffende module kunt u in het Zorginkoopportaal kiezen voor de benodigde module.
Autorisaties aanvragen
Voor de contactpersoon van uw instantie is het mogelijk om via onze website een aanvraag in te sturen. Laat de tekenbevoegde en andere gebruikers (die toegang nodig hebben tot het Zorginkoopportaal) controleren of zij kunnen inloggen op de benodigde modules van het Zorginkoopportaal. Zo ja? Dan hebben zij een geldig certificaat en de juiste autorisatie. Zo nee? Vraag dan als volgt het certificaat en/of autorisatie aan:
- Log in op de website van VECOZO.
- Ga naar het aanvraagformulier en vul het online in. Let op: dit formulier is alleen toegankelijk voor een ingelogde contactpersoon.
- Aanvraagformulier Zorginkoopportaal
NB. Heeft nog geen enkele gebruiker namens uw organisatie toegang tot (de modules van) het Zorginkoopportaal? Dan vragen we u eerst uw onderneming bij VECOZO aan te sluiten en/of de nieuwe aansluitovereenkomst te ondertekenen. In de nieuwe aansluitovereenkomst van VECOZO is zijn de bijzondere voorwaarden voor het Zorginkoopportaal opgenomen. Meer informatie hierover vindt u op onderstaande pagina:
Voorbereiden Zorginkoopportaal
Wilt u het geregistreerde e-mailadres wijzigen? Kijk dan voor meer informatie op volgende pagina:
Wat is het e-mailadres dat er voor het Zorginkoopportaal staat geregistreerd?
E-mailadres wijzigen
Wanneer u bent ingelogd op het Zorginkoopportaal, ziet u aan de rechterkant uw geregistreerde e-mailadres staan.
Wanneer u klikt op de knop “Wijzig” krijgt u de mogelijkheid om uw e-mailadres aan te passen. Het e-mailadres is hoofdletter gevoelig en hierdoor kunnen er geen hoofdletters in het e-mailadres worden gebruikt. Daaronder staat een vinkbox waarmee u akkoord dient gaan. Hiermee geeft u akkoord dat dit uw persoonlijke (zakelijk) e-mailadres is. Wanneer u nu klinkt op “Opslaan” is het e-mailadres binnen het Zorginkoopportaal aangepast.
Gerelateerde pagina's
Algemeen
- Hoe kan ik inloggen op het Zorginkoopportaal?
- Wat is het e-mailadres dat er voor Zorginkoopportaal staat geregistreerd?
- Ik werk met een Zorginkoopbemiddelaar, hoe gaat dat in zijn werk met VECOZO?
- Wat zijn de verschillende modules van het Zorginkoopportaal?
- Hoe moet ik het aanvraagformulier van het Zorginkoopportaal invullen?
- Ik ben werkzaam bij meerdere praktijken, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Ik ben een zorgaanbieder gevestigd in het buitenland, kan ik ook gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Mijn praktijk gaat stoppen, waar moet ik dan rekening mee houden?
- Met welke zorgsoorten kan ik gebruik maken van het Zorginkoopportaal?
- Kan ik als 'rechtspersoon' ook toegang krijgen tot het Zorginkoopportaal?
- Contactgegevens Zorgverzekeraars
- Werkt het Zorginkoopportaal ook met Beheerstichtingen en toestemmingsverklaringen?
- Voorbereiden Zorginkoopportaal
- Welke handelingen kan ik uitbesteden aan medewerkers van mijn organisatie binnen het Zorginkoopportaal?
Uitvraagmodule
- Hoe kan ik inloggen op de uitvraagmodule?
- Waarom krijg ik een foutmelding bij het invoeren van mijn e-mailadres in de vragenlijst?
- Waarom kan ik geen bijlagen uploaden in de vragenlijst?
- Hoe kan ik mijn gegevens in de vragenlijst wijzigen?
- Waarom wordt er na het invullen van de vragenlijst aangegeven dat ik geen contract krijg?
- Wat moet ik doen als mijn IBAN nummer niet geaccepteerd wordt?
- Hoe maak ik gebruik van de uitvraagmodule?
- Waar vind ik de vragenlijst?
Contracteermodule
- Hoe kan ik inloggen op de contracteermodule?
- Hoe maak ik gebruik van de contracteermodule?
- Wat houdt het in als ik een zorgverzekeraar laat volgen of preferente zorgverzekeraar kies (alleen voor Huisartsen en Integrale Huisartsenzorg)?
- Hoe stel ik een volgverzoek in?
- Op mijn contract staat het verkeerde adres, wat moet ik nu doen?
- Wat houdt een administratief contract in?
- Kan ik twee volgverzoeken instellen?
- Ik ben niet tekenbevoegd voor de praktijk/instelling waar ik werkzaam ben. Waarom krijg ik dan toch contracten aangeboden?
- Hoe kan ik mijn volgkeuze wijzigen?
- Waar vind ik mijn contracten?
- Ik heb een contract aangeboden gekregen, maar ik wil hier geen gebruik van maken
Onderhandelmodule
- Hoe kan ik inloggen op de onderhandelmodule?
- Welke autorisaties zijn er mogelijk in de onderhandelmodule?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg (MSZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Medisch Specialistische Zorg Dure Geneesmiddelen & Stollingsfactoren (MSZ DGSF)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule voor de Geestelijke Gezondheidszorg (GGZ)?
- Hoe maak ik gebruik van de onderhandelmodule Wijkverpleging (VenV)?
- Wat betekenen de menu-opties op het startscherm?
- Ik ben het niet eens met het aangeboden tarief in het sjabloon, hoe kan ik het aanpassen?
- Ik krijg een foutmelding, hoe kan dit?
- Wat is een modelcontract/modelprijslijst?
- Selectieve inkoop MSZ DG&SF
- DBC