Let op! Mogelijk langere wachttijden Meer weten?

Waar kan ik mijn pincode terugvinden?

Antwoord

Uw pincode wordt bij aanmaken van het certificaat in de berichtenbox van de contactpersoon geplaatst.

Berichtenbox

Als u niet zelf in het bezit bent van uw pincode, kan het zijn dat de VECOZO contactpersoon deze voor u bewaart. Indien ook de contactpersoon de pincode niet meer heeft, kan de pincode opnieuw worden aangevraagd:

De contactpersoon of rechtmatige gebruiker van het certificaat stuurt hiervoor een e-mail naar support@vecozo.nl met het verzoek tot het resetten van zijn of haar pincode. Geef hierbij duidelijk aan om welke omgeving het gaat (acceptatie- en/of testomgeving). Het 14-cijferige Gebruikersnummer moet in deze e-mail worden vermeld. De contactpersoon ontvangt in zijn/haar  berichtenbox een nieuwe pincode.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen gegevens contactpersoon

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten