Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Ik heb geen gebruikersnummer ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat

Antwoord

Bent u de contactpersoon en gaat het om uw eigen persoonlijke certificaat, dan is uw gebruikersnummer gestuurd naar de geregistreerde hoofdcontactpersoon.

Gaat het om het systeemcertificaat of een gebruiker welke niet de contactpersoon is:
Bij het aanmaken van die certificaten is het gebruikersnummer per e-mail gecommuniceerd naar de bij ons geregistreerde contactpersoon van de AGB-code.

Controleer de geregistreerde contactpersoon en diens e-mailadres
Als u in het bezit bent van een geldig persoonlijk certificaat, kunt u zelf inzien welke contactpersoon en e-mailadres er bij de contactpersoon geregistreerd staat. Dit doet u door rechtsboven in de navigatiebalk op het gebruikersnummer van uw certificaat (veertiencijferig nummer onder uw naam) te klikken. Op het detailscherm ziet u dan de gegevens van de contactpersoon van uw organisatie, met daarbij het bijbehorende geregistreerde e-mailadres.

Als dit e-mailadres niet (meer) juist is, kan dit gewijzigd worden via het daarvoor bestemde formulier, welke u kunt vinden op onze website. 

Ga naar de wijzigingsformulieren

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten