Let op: Bij 'Inloggen' ziet u de optie eHerkenning. Dit inlogmiddel is voorlopig alleen beschikbaar voor pilotdeelnemers. Meer weten?

Hoe vraag ik een nieuw certificaat aan als de contactpersoon uit dienst is?

Antwoord

Als de contactpersoon uit dienst is raden wij aan de contactpersoon zo snel mogelijk te wijzigen. Een contactpersoon kan nieuwe certificaten aanvragen en/of bestaande certificaten wijzigen. Een contactpersoonswijziging geeft u door met het daarvoor bestemde formulier.

Hoe kan ik de contactpersoon wijzigen?

 

Het is voor een correct geregistreerde contactpersoon eenvoudig om nieuwe gebruikers aan te vragen via het Gebruikersbeheer.

Let op: Naast het Gebruikersbeheer is er ook een optie om een gebruiker aan te vragen via een wijzigingsformulier. In dat geval is het mogelijk om certificaten aan te vragen buiten de contactpersoon om. VECOZO zal wel altijd het gebruikersnummer en de pincode communiceren naar de contactpersoon. Als deze niet meer werkzaam is binnen uw praktijk of instantie, loopt uw onderneming belangrijke informatie mis.

Ga naar de wijzigingsformulieren

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten