Hoe vraag ik een VECOZO-account aan?

Antwoord

Er zijn twee mogelijkheden om een VECOZO-account aan te vragen. Hieronder vindt u de twee mogelijkheden.

Om een VECOZO-account aan te vragen moet uw onderneming aangemeld zijn. Is uw onderneming nog niet bij ons aangemeld?

Start met aanmelden

Bent u een PGB-aanbieder? Dan heeft u geen gebruikersbeheer. Maak gebruik van het online aanvraagformulier. 

Gebruikersbeheer

Als contactpersoon vraagt u een account aan via Gebruikersbeheer. Klik op ‘Nieuwe gebruiker’ en vul de naam en contactgegevens in van de gebruiker van het nieuwe account. .

Kies daarna de autorisaties die de gebruiker nodig heeft voor het gebruik van onze diensten.

Controleer uw aanvraag en accepteer de voorwaarden om de aanvraag te verzenden,

Na het verzenden van de aanvraag krijgt u het gebruikersnummer van de nieuwe gebruiker per e-mail, met daarbij een handleiding hoe de gebruiker het account kan activeren. De bijbehorende pincode ontvangt u in uw Berichtenbox.

Aanvragen en wijzigen

Is de contactpersoon (tijdelijk) afwezig? Vraag een VECOZO-account aan via het aanvraagformulier.

Vul de gevraagde gegevens in en kies bij de vraag ‘Wat wilt u wijzigen?’ voor ‘Aanvragen nieuwe gebruiker’.

De aanvraag wordt binnen vijf dagen beoordeeld. Bij goedkeuring krijgt de tekenbevoegde of hoofdcontactpersoon een identificatieverzoek.  Deze kan uitgevoerd worden via iDIN of AMP Groep.

Meer informatie over identificeren

Na een succesvolle identificatie krijgt de hoofdcontactpersoon binnen vijf werkdagen het gebruikersnummer per e-mail. De bijbehorende pincode wordt per post verstuurd naar het correspondentieadres van de onderneming.

Is de contactpersoon langdurig afwezig? Wij raden u aan om de contactpersoon te wijzigen. Bekijk onze website voor meer informatie.

Gerelateerde pagina's

Meest gekozen

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten