Let op! Het is op dit moment erg druk bij onze afdeling Support. De wachttijd kan oplopen tot meer dan 30 minuten. Meer weten?

Kan ik een tweede contactpersoon toevoegen, wijzigen of verwijderen?

Antwoord

De tweede contactpersoon kan toegevoegd, gewijzigd of ingetrokken worden via het daarvoor bestemde wijzigingsformulier.

Ga naar de wijzigingsformulieren

 


Het formulier kunt u vinden onder de blauwe, uitklapbare balk genaamd 'Serviceformulieren in PDF-formaat’. 

Zodra het document door zowel de tekenbevoegde als de nieuwe contactpersoon is ondertekend,  kunt u deze voorzien van kopieën van geldige legitimatiebewijzen en per post sturen naar:

VECOZO B.V.
t.a.v. afdeling S&A
Postbus 4050
5004 JB Tilburg

Let op! Gelieve uw pasfoto en BSN af te schermen voordat u dit formulier instuurt.

Zodra wij het formulier hebben ontvangen, wordt deze binnen vijf werkdagen beoordeeld.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen contactgegevens

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten