Ik heb geen pincode ontvangen na het aanvragen van een nieuw certificaat

Antwoord

De pincode van een nieuw certificaat kunt u op twee manieren ontvangen: deze kan per post zijn verzonden, of in de Berichtenbox van de contactpersoon zijn geplaatst. In de e-mail die u hebt ontvangen van VECOZO op het moment dat de aanvraag is goedgekeurd, staat vermeld of wij de pincode per post hebben verzonden, of in de Berichtenbox hebben geplaatst.

Indien u de pincode per post zou moeten hebben ontvangen, maar dit is niet gebeurd, verzoeken wij u dit te melden door te reageren op de e-mail met daarin de bevestiging dat de pincode wordt toegestuurd. Wij controleren dan of het correspondentieadres bij VECOZO juist geregistreerd staat, en sturen u een nieuwe pincode toe.

Indien u de pincode in uw Berichtenbox zou moeten hebben ontvangen, raden wij u aan om te controleren of u de algemene voorwaarden van de Berichtenbox al hebt geaccepteerd. Om de Berichtenbox te gebruiken dienen de algemene voorwaarden te worden geaccepteerd als u de eerste keer naar de Berichtenbox gaat, en wordt u als de gebruiker geactiveerd. Bij het weigeren van de algemene voorwaarden wordt de Berichtenbox niet geactiveerd en kan deze NIET worden gebruikt. Log hiervoor in op VECOZO en klik op Berichtenbox onder ‘Diensten’.

Gerelateerde pagina's

Algemeen

Wijzigen gegevens contactpersoon

Persoonlijke certificaten

Systeemcertificaten

Certificaten algemeen

Toestemmingsverklaringen

Testcertificaten